Déan gearán le hUisce Éireann
Mura bhfuil tú sásta le seirbhís an uisce nó fuíolluisce atá soláthartha ag Uisce Éireann, féadtar leat gearán a dhéanamh leo. Fiosraigh conas.
Gearán a dhéanamh
Má tá fadhb agat le hUisce Éireann, ba cheart duit:
- iad a chur in iúl trína bpróiseas i dtaca le déileáil le gearáin
- mura bhfuil tú sásta lena bhfreagra, féadtar leat gearán foirmeálta a dhéanamh leis an CRF.
Fadhbanna Uisce Éireann
Déileálfaidh Uisce Éireann le fadhbanna maidir le:
- Seirbhís Chustaiméara
- Fuíolluisce
- Méadair
- Sceitheanna
- Sreabhadh agus brú
- Ceangail
- Fadhbanna cuntais
- Fadhbanna Billeála
Caighdeán an uisce nó truailliú
Má tá do ghearán neamhréitithe faoi chaighdeán an uisce nó truailliú, téigh i dteagmháil leis annGníomhaireacht um Chaomhnú Comhshaoil (GCC).
Contact Uisce Éireann
Féadtar leat teagmháil a dhéanamh le hUisce Éireann i mbealaí éagsúla
Ríomhphost:
- Gearáin ghinearálta: customerservice@water.ie
- Gearáin Sheirbhísí Uisce: operations@water.ie
- Gearáin Chustaiméirí Gnóthais business@water.ie
- Gearáin Naisc Nua: newconnections@water.ie
An Post: Uisce Éireann, Bosca Poist 860, Oifig Seachadta Dheisceart Chathair Chorcaí
Teileafón:
- Glao Sábhála 1850 278 278 nó +353 1 707 2828 (tá na línte oscailte 24/7)
- Glao Sábhála Custaiméirí Gnóthais 1850 778 778 nó +353 1 707 2827 (Luan - Aoine 9rn - 5.30in)
Twitter: @IWCare
Minicom: 1890 378 378 (le haghaidh custaiméirí lagéisteachta lena dtrealamh minicom féin)
Leideanna nuair atáthar ag tabhairt faoi ghearán
Molaimid go mba cheart duit do ghearán isteach i scríbhinn tríd an bpost nó trí ríomhphost. Sula ndéanann tú gearán, ba cheart duit:
- smaoineamh ar an toradh atá ag teastáil uait
- smaoineamh ar conas a mhíneoidh tú d’fhadhb
- cibé faisnéis a theastaíonn uait a bhailiú chun tacú le do ghearán lena n-áirítear billí, litreacha, sonraí cuntais, nótaí faoi chomhráite roimhe seo agus aon doiciméid ábhartha eile.
Nuair atáthar ag déanamh gearáin, ba cheart duit:
- uimhir thagartha ghearáin a iarraidh
- cóipeanna de bhundoiciméid amháin a sheoladh
- taifead a dhéanamh d’aon doiciméad
- tabhair faoi deara:
- do chomhráite leis an soláthraí nó líonra lena n-áirítear ainm agus teideal an duine ar labhair tú leis/léi agus dáta an ghlaoigh
- aon ghealltanais nó comhaontuithe a dhéanann Uisce Éireann lena n-áirítear gealltanais go gcuirfí glaoch ar ais duit
Próiseas Gearán
Tá sé de dhíth ar Uisce Éireann próiseas gearán soiléir agus simplí a fhoilsiú ar a shuíomh gréasáin. Ní foláir go mbeadh próiseas simplí leagtha amach do chustaiméirí le húsáid nuair atá fadhbanna acu. Le tuilleadh eolais a fháil téigh go dtí suíomh gréasáin Uisce Éireann.
Gearán a dhéanamh leis an CRF
Cuirimid seirbhís réitigh díospóidí ar fáil do chustaiméirí le gearán neamhréitithe i gcoinne soláthraithe fuinnimh, oibritheora líonra nó Uisce Éireann.